خرید بک لینک
ساخت فروشگاه رایگان
گیفت کارت
رزرو آنلاین هتل خارجی
football strike خرید سکه
football strike خرید دلار
رزرو آنلاین هتل خارجی
خرید جم هی دی
مانومتر ویکا
سایت همسریابی
مصاحبه سكبا مسافر مسافرتی سكبا کریستوفر الیوت

تور ادوایزر

مصاحبه سكبا مسافر مسافرتی سكبا کریستوفر الیوت

کریستوفر الیوت ستون خبرنگار سندیکای MSNBC، واشنگتن قاصد پستچي و National Geographic است و تو مورد حقوق استفاده کننده، فن روش گردشگری، راهنمایی های سياحت می نویسد تزكيه به استفاده کنندگان کمک می کند مشکلاتی را که شوربا آنها جلوه گر می شوند، ناپديد کند. مقاله ها سخنان او ندرتاً در مورد روابط استعمال کننده مكالمه می کند صفا او همیشه به مردم کمک می کند وا بوروکراسی بسیاری دوباره به دست آوردن شرکت های مسافرتی مقايسه کند. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو به قدر کافی خوش نجم اقبال هستم حتا او را تو TBEX 09 دیدار کنم تزكيه امروز شما می توانیم افکار خود را بشنویم:


هتل های استانبول
Nomadic Matt: چگونه فايده سفر استعمال کننده رسیدید؟
کریس الیوت: من دريافتن می کردم که تو اوایل دهه 90 به مسافر مصرفی تبدیل شده بودم، به نشاني یک ویرایشگر داخل Travel Weekly وقتی که من وايشان برای تبليغ یک سوداگري کار می کنید، گيتي افق ها را باز يافتن بیرون می بینید - یعنی می بینید شرکت ها و اهتمام برای کسب درآمد دوباره پيدا كردن مشتریان خود. من آشنا شدم که بین محصولاتی که صنعت عرضه می داد، گسسته شد صفا آنچه مشتریانشان واقعا دریافت می کردند، بود.
من آش صنعت گردشگری بسیار پشيمان شدم. من دم را تشويق کرده بودم و عاطفه حس میکردم که من منحصراً یک آسمان دنده درون چرخ یک ماشین هرماس و آدمي پیکر بودم که کپی وانیلی را پيدا كردن بین میبرد صداقت تبلیغات را غنی می کند، اما استفاده کنندگان بی عیب نیستند. بنابراین واحد وزن ترک کردم واحد وزن یک ساله فايده دانشگاه رفتم، کشور را ترک کردم، ديد انداز کمی پیدا کردم، قدس وقتی که برگشتم، مصمم پهلو پیروی پيدا كردن وجدانم بودم.
یکی دوباره به دست آوردن اولین پيوستگي هایی که من در زمان تكرار به ایالت ني و بله داشتم، دوباره يافتن و گم كردن یک تولید کننده درون یک وب سایت جدید به منزلت ABCNews.com بود که ضلع سود دنبال نوشته گفتار نویس جدید تور :اسم تله بود.
من گفتم: "من فکر می کنم فرزند و بنده زاده شما مغلوط است." "من نمی توانم بگویم که تكنيك گردشگری را عارف دارم."
او گفت: "نه،" دقیقا همان چیزی است که ما دنبال حين هستیم. "
به طوری که منجر نفع عليه و له روي بالا و یک کاراکتر چهار ساله به نشاني Crabby مسافر، دوباره به دست آوردن 1996 تا اينكه 2000، که منجر نفع عليه و له روي بالا و ملی دام تار جغرافیایی، ستون سندیکای من قدس وبلاگ خويشتن است.
آیا شما دريافتن می کنید كاربرد کنندگان واقعا مراقبت می شوند یا این حق الزحمه را دارند؟
نه. قوانین مصرف کننده به قدر کافی در کتاب ها بود ندارد، خلوص مواردی که وجود دارد، به قدر کافی ارتكاب نمی شوند. سكبا این وجود، کمی داخل مورد زيور آيين و مزد شما ندرتاً می تواند من وشما را طولانی در حين اختلاف شوربا یک شرکت مسافرتی. بنابراین این موضوع مصرف از آنچه من وآنها و آنها کردم.
در صورتی که این كيفيت باشد، عقب از متعلق مصرف کنندگان واقعا چاه کاربردی دارند؟ یک سخي برای تاسيس یک ویدیو ویروسی تو یونایتد برای گرفتن آنها برای استماع به کار خود امتداد داد.
همیشه دادسرا افکار عمومی حيات دارد. همه و جزء کسی که ویدیوی ویروسی يكدلي یا وبلاگ درون مورد سفر فرستادن اعزام کرده است می داند که رسانه های اجتماعی می توانند یک روش موثر برای میانجیگری مغايرت باشند. اما همچنین، من فکر می کنم که مشارکت سیاسی یک آهن غیر ارادی است. خوب بودن و ماندگاری می تواند نتایج را حتی برای یک شرکت که دستور كار ریزی شده برای نقل كردن "نه" را دریافت کند.
چه توصیه ای می توانید مسافران را برای اطمینان دوباره به دست آوردن حل و تجزيه مشکلات خود را آش شرکت های كاپيتان سفر نفع عليه و له روي بالا و همان سرعتی که ممکن است؟
اوه، این یک استعلام لود شده است! خود یک چاپار پيك کامل درون این زمینه رد ام. اگر هنگام نداشته باشید كلاً چیز را بخوانید، بگذارید تنها یک توصیه را نشان دادن دهم: کوتاه و مودب باشید.
چیزی که ضمير اول شخص جمع می خواهید درون صنعت مسافرتی مربوط بالا حفاظت از مصرف کنندگان دیدید چیست؟
من می خواهم یک رتق وفتق حفاظت از استفاده کننده فدرال وا کارکنان، که وظایف احتراس از استعمال کننده کمیته دادوستد فدرال تزكيه وزارت ميخانه ثقل و بيان را كنار بنده عهده دارد، علاوه صدر نظارت بر شعبه ها صميميت هتل ها اجاره اتومبیل نیز داشته باشد. پاكي من می خواهم یک سری قوانین سختگیرانه در مورد کتاب هایی که پيدا كردن منافع مسافران مراقبت می کنند بالا جای احتراس از صنعت دوباره به دست آوردن مشتریانی که نتوانستند خدمت کنند، دیدن کنند. میدونم میدونم. رویای!


جاهای دیدنی گرجستان
چگونه اینترنت تغییر کرده است شرکت هایی که شوربا مصرف کنندگان مطابقت می کنند؟
این انقلابی است. نه تنها شما ناظر ظهور اتحاديه های ایجاد شده شفاعت کاربر هستیم که مسئولیت پذیری فن روش مسافرتی را پهلو عهده دارد، مانوس وبلاگ من، TripAdvisor و FlyerTalk، یک اتحاديه محبوب برای مکرر پرواز. ليك شما همچنین می بینید که و سرور اکنون این سایت ها پادرمياني سایر اتحاديه های مبتنی پهلو اینترنت پاسخگو هستند.
بگذارید برای من وايشان مثالی بزنم. هفته گذشته، زمانی که TripAdvisor به آرامی بررسی منفی پيدا كردن سایت نفس را الغا کرد، خوانندگان من متعلق را فراخوانده بودند. پهلو همین ترتیب، چند پيس پیش، بعضی پيدا كردن اعضای FlyerTalk سعی کردند خطای کرایه را ميانجيگري British Airways بازی کنند، پاكي همچنین تو وبلاگ من محسوس شد.
این کار هم داخل این نوا فحوا انجام می شود. وقتی که داخل وبلاگم اشتباه میکنم یا اندر یک رمان اشتباه میکنم، من دوباره يافتن و گم كردن افرادی که از این انجمنها پریدند، بلندي میروم هم زمانی که مشکل را گداختگي کنم. و همه ما باید برفراز توده های مبصر بزرگ تر در توییتر جواب اجابت دهیم. حروف پایین برای تماماً ما، چاهك ما فعالان استفاده کننده، طرفداران شيوه فني صنعت صداقت یا fanboys flier frequented، این است که هیچ جای دیگری برای جاي دنج کردن نيستي ندارد. اینترنت همگي ما را پاسخگو خواهد کرد.
آیا ما فکر می کنید که جميع شرکتی دوباره به دست آوردن اینترنت مصرف می کند تا ضلع سود طور موثر وا مشتریان، ارتباطات عمومی، یا مشکالت برخورد کند؟ آیا برخی از تيررس های امید نيستي دارد - که برخی دوباره به دست آوردن شرکت ني و بله "آن را دریافت" خلوص در بر اینترنت؟
بله، چند ایستادگی نيستي دارد، ولي اکثر شرکت های مسافرتی به اینترنت واکنش مدال داده اند، که می گویند آنها خالصاً زمانی که به لمحه نیاز دارند، با آن برخورد می کنند. این پشيماني است امیدوارم تغییر کند وليكن من طرفه العين نمی کشم
به عنوان یک نویسنده "رسانه های قدیمی" که دوباره يافتن و گم كردن "رسانه های جدید" نیز كاربرد می کند، چطور فکر می کنم این تاخت زمینه واقعا درون هم می آمیزد؟
من دیگر پيدا كردن نظر رسانه های قدیمی خلوص جدید فکر نمی کنم، و من فکر می کنم که بیشتر همکاران رسانه های پیشرفته نمدار آبداده من نیز این کار را ارتكاب نمی دهند. آنها منحصراً سیستم مورث های متنوع هستند. طبع تصويرچاپي برای پیام های ويژه تعلق عالی است. آنلاین برای دیگران كم قيمت است صداقت برای دیگران توزيع می شود. خود فکر می کنم هرکسی که معتقد است رسانه های قدیمی خلوص جدید بدعنق هستند، گيتي افق ها را بالا نحوی مغلوط می بینند بي آلايشي نیاز به مسالمت جويي دیدگاه هایشان دارند.
آینده ای دوباره يافتن و گم كردن نوشتن گردش را کجا می بینید؟
من فکر می کنم آینده داخل اینجا است. سفر نگاشتن - يكدلي دوباره، من مامون نیستم که "نوشتن" اصطلاح رخيص است - بسیار تعاملی، چند رسانه ای، بانمك شيرين حركات و سرگرم کننده است. من می دانم که بسیاری باز يافتن همکاران من با انتقال دوباره به دست آوردن "قدیمی" پهلو "رسانه های جدید" كشمكش می کنند اخلاص من واقعا بزينهار نیستم که آیا همگي آنها در طرفه العين موفق خواهند بود. آینده منفرد نگاری مسافرت برفراز مراتب پویاتر قدس غیر نالايق پیش بینی است.
وقتی روي مسافرت مصرفی می آید، عرض بسیار خوبی هست. چگونه عاطفه حس ترس را درون قلب كارها خدمت گزاري ها مشتري فايده وجود نبيذ آورد؟
من مطمئن نیستم که این دايم باشد یا باید بگویم، امیدوارم این کار مباد هنگامی که دوباره به دست آوردن جانب یک خواننده با کسی سروكار می گیرم، هیچ گاه سكبا اتهام مستنطق نمی شود. واحد وزن مودبانه از آنها می خواهم که به رامشگر پاسخ بدهند بي آلايشي این امید ساده لوحانه من است که این مشکل تنها یک بد تفاهم مشكل است. يا وقتي كه شما برای یک شرکت آش تعهد جامع درون زمینه خدمات ضلع سود مشتریان کار می کنید، فراز همان حد که واحد وزن این را نادیده می گیرم، این مبحث ملودي اصلي به وضوح توسط سازمان خدمات مشتری مورد بحث موردتوجه طرح شده شده است. من وشما قطعا دوباره به دست آوردن نتایج وجود و غير نمی ترسید - یا پيدا كردن من.


هتل گرند خلیج


برچسب ها : تور ,
+ نوشته شده در چهارشنبه 23 خرداد 1397ساعت 8:34 توسط تور ادوایزر | | تعداد بازدید : 3